مهرگام
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کفش مردانه ورنی / کفش مردانه ورنی مجلسی دامادی شیک

کفش مردانه ورنی مجلسی دامادی شیک

کفش مردانه ورنی دامادی مخصوص دامادی در مدل های متنوع تولید می شود که بسیار شیک بوده و نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب می کند.

جنس های کفش بسیار مختلف می باشد از نمونه های خوب و شیک کفش می توانیم به نوع ورنی اشاره کنیم که هم در تولید کفش های مردانه و هم در تولید کفش های زنانه به سبب زیبایی که دارد دارا کاربرد است،

اغلب در طراحی نمودن کفش های خاص برای آقایان از جنس ورنی استفاده می شود. بهره گیری از یک جفت کفش ورنی مردانه همراه با یک دست کت و شلوار خوش دوخت یکی از راز ها و اصول های خوش پوشی آقایان محسوب می گردد.

کفش مردانه ورنی

 

قیمت کفش مردانه ورنی

کفش مردانه ورنی قیمت های مختلفی دارد و این اختلاف قیمت شاید در بسیاری از موارد فاحش باشد.

قیمت کفش مردانه ورنی بر اساس نوع جنس رویه فرق می کند چنانچه جنس رویه از چرم طبیعی باشد بر اساس نوع چرم قیمت بالاتری دارد نسبت به زمانی که از چرم مصنوعی استفاده شده است.

انواع کفش  مردانه ورنی چرم طبیعی نیز براساس دوخت صنعتی و یا دست دوز بودن متفاوت است.

 

کفش مردانه ورنی

کفش و صندل مردانه

کفش ها و صندل های مردانه نیز علاوه بر کفش مردانه ورنی در سایز ها و مدل های همه پسند توسط مجموعه مهرگام به شکل عمده به پخش می رسند.

کفی های کفش و صندل مردانه باید به شکلی طراحی شوند که مناسب قوس هر پایی باشند یعنی کفی آن ها باید انعطاف پذیر باشد تا بدین صورت شکل پای مصرف کننده را به خود بگیرد.

در گرمای طاقت فرسای تابستان همه افراد ترجیح می دهند از کفش ها و صندل های تابستانی بهره بگیرند. بنابراین باید این دسته از کفش ها و صندل ها استاندارد باشند، این دسته از کفش ها را می توانید در مجموعه مهرگام با عالی ترین نرخ ها به شکل عمده خریداری کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam4@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com
.

مطلب پیشنهادی

خرید کفش مجلسی مردانه

خرید کفش مجلسی مردانه ورنی

کفش های مردانه در انواع مختلفی تولید می شوند که کفش های مجلسی درخواست خرید …