مهرگام
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / اخبار منتخب / کانال تلگرام فروش کفش مردانه رسمی

کانال تلگرام فروش کفش مردانه رسمی

کانال تلگرام فروش کفش مردانه رسمی باعث شده شما دسترسی راحتی به این محصول داشته باشید و به راحتی محصول مد نظرتان را خریداری کنید. خرید انواع مدل کفش مردانه از کانال تلگرامی مهرگام با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد.

در دنیای امروز به سبب پیشرفت فراوان فناوریی شاهد هستیم شکل و شمایل موارد بسیار زیادی دستخوش تغییر شده است، در همین راستا پروسه خرید و فروش محصولات گوناگون نیز تغیرات فراوانی پیدا کرده است. امروزه لازم نیست شما سرمایه زیادی برای شروع کاری داشته باشید کافیست با بهره گیری درست از اینترنت و اپلکیشن های نظیر اینستاگرام و تلگرام اقدام به فروش محصولات مختلف نمایید.

کانال تلگرام فروش کفش مردانه

کانال تلگرام فروش کفش مردانه در مهرگام

در دنیایی که ما اکنون به سر می بریم دیگر لازم نیست که برای تهیه محصول یا کالایی خود را به زحمت زیادی بندازید کافیست در منزل یا محل کارتان هر چیزی که نیاز دارید را از فروشگاه های اینترنتی یا پیج های اینستاگرام و یا کانال های تلگرامی تهیه نمایید.
در همین راستا تلاش کرده ایم و کانالی در تلگرام تاسیس نموده ایم تا از طریق آن انواع کفش های زنانه، مردانه و بچگانه را به فروش برسانیم تا شما متقاضیان خرید این محصولات، آن ها را آسان تهیه نمایید.
تمامی مدل های جدید و به روز کفش های شیک و باکیفیت مردانه در کانال تلگرام فروش کفش مردانه مهرگام با آیدی @mehrgam4 به صورت عمده به فروش می رسد.

تولیدی کفش مردانه
تولیدی کفش مردانه

نکاتی برای خرید کفش مردانه

انتخاب و خرید یک کفش با سایز مناسب پاهای شما مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین فاکتور برای خرید است. اما با این حال بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند طراحی و زیبایی ممکن است به سراغ کفش‌ هایی بروند که چندان از نظر اندازه مناسب آن‌ ها نیست.

این تصور که سایز کفش بعد از مدتی پوشیدن تغییر می‌ کند نباید در هنگام خرید در ذهن شما باشد. کفش باید درست در همان هنگام خرید مناسب پای شما باشد و در آن راحت باشید.
در غیر این صورت باید ریسک مواردی همچون ایجاد پینه، میخچه و یا حتی استخوان اضافه در پا را نیز قبول کنید.

در هنگام خرید کفش جدبد همه افراد می‌ دانند که برای مثال سایز ۴۳ از سایز ۴۰ بزرگ‌ تر است اما کمتر کسی می‌ داند که عرض کفش ها نیز سایز بندی دارد. برای مثال یک کفش با سایز ۲E پهن تر از یک کفش با سایز D است.

سایز بندی عرض و پهنای کفش بدین صورت است:

  1. ۶E: خیلی خیلی پهن
  2. ۴E: خیلی پهن
  3. ۲E: پهن
  4. D: عرض استاندارد
  5. B: باریک
  6. ۲A: خیلی باریک

توجه به این نکات کمک می کند که بتوانید کفشی مناسب سایز پایتان تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam4@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com
.

مطلب پیشنهادی

کفش عمده اداری مردانه

سفارش کفش عمده اداری مردانه سايزبندي

کفش عمده اداری مردانه از مجموعه کفش هایی است که برای ارگان ها یا سازمان …