مهرگام
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کفش مردانه / صادرات عمده کفش مردانه به افغانستان

صادرات عمده کفش مردانه به افغانستان

صادرات کفش مردانه

صادرات کفش مردانه به افغانستان، صادرات کفش به عراق، صادرات کفش به آذربایجان بسیار راحت و آسان در مرکز تولید و پخش عمده کفش مهرگام انجام می شود. جدیدترین مدل های کفش را می توانید از کانال تلگرامی ما به آدرس @mehrgam4 مشاهده نمایید.

صادرات کفش ، باعث درآمدزایی بالایی برای کشورهای تولید کننده می شود و این صنعت از صنایع اشتغال زا و ارزآور در دنیا می باشد. کشورهای چین و ایتالیا بزرگترین صادرکننده‌های کفش در دنیا محسوب می شوند و ایران در سال ۲۰۱۲ در رتبه دهم و در سال ۲۰۱۳ ، ترکیه چون به رتبه هشتم رسید ، ایران نیز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

صادرات کفش مردانه به کدام کشورها انجام می شود؟

کشور ایران از تولیدکننده های کفش محسوب می شود و هر ساله با تولید و صادرات این کالا به کشورهای دیگر از این راه درآمد زایی برای کشور ایجاد می کند.

ایران به کشورهای پاکستان ، گرجستان ، قرقیزستان ،افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، عراق ، نیجریه ، آذربایجان و امارات متحده ، کفش صادر می نماید و کشور عراق بالاترین رتبه وارداتی کفش و بعد از آن افغانستان دارا می باشد.
این پنج کشور از جمله عراق ، افغانستان ، آذربایجان ، ازبکستان و گرجستان مورد هدف صادراتی ایران هستند.

صادرات کفش مردانه چرم

صادرات کفش مردانه چرم

در حال حاضر فروش و صادرات هر جفت کفش چرمی در بازارهای جهانی معادل صادرات یک بشکه نفت می باشد و پیش ‌بینی می شود ، کفش صنعتی میزان صادراتش از ایران افزایش بیشتری یابد. در سال گذشته میزان صادرات ، ۱۱۰ میلیون دلار بوده و پیش‌بینی می‌شود ، امسال به ۱۲۰ میلیون دلار افزایش یابد و بیشترین میزان صادرات به کشورهای عراق ، افغانستان و آذربایجان بوده است.

در شرایط فعلی که ارزش پول ایران کاهش چشمگیری داشته است بسیاری از کشورهای خارجی به دنبال خرید از ایران هستند و صادرات کفش مردانه رواج زیادی پیدا کرده است.

صادرات کفش اسپرت ورزشی

تولیدی کفش اسپرت

تولید کفش‌های ورزشی در ایران از ابتدای سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر ، ۳۰ درصد تولید کفش به کفش‌های ورزشی اختصاص داشته و البته با تحریم‌ها تولید کفش ورزشی در ایران کم شده است.
صادرات کفش ایران در سال ۹۴ ، با میزان کمی نسبت به شش سال اخیر آن مواجه بوده و صادرات طی سال های ۸۸ تا سال ۹۳ ، که کمترین آن به سال ۹۳ و بیشترین آن به سال ۹۰ با ارزش ۱۴۶ میلیون دلار تعلق داشته است. نوسانات شدید و گران شدن قیمت مواد اولیه که بیشترین آن مربوط به الکل پتروشیمی شازند اراک است و به عنوان مواد اولیه در صنعت کفش استفاده می‌شود و قیمت آن در سال‌های اخیر خیلی بالا رفته و همین امر به ضرر صادر‌کنندگان بود و سبب کاهش صادرات شد.
این موضوع باعث شد تا سهم ایران در عراق و افغانستان در اختیار چین و ترکیه قرار بگیرد. کاهش تولیدات صنعت کفش در دهه ۸۰ ، به دلیل ازدیاد قاچاق واردات کفش به ایران و در سالهای ۹۰ ، به بعد با نوسانات نرخ ارز تمامی صنایع از جمله صنعت کفش در تولیدات آن کاهش بسیاری ایجاد شد. پیش بینی شده با هماهنگی نهادها و با کاهش دادن قیمت اولیه الکل صنعت کفش ، تولید و صادرات را افزایش دهد.

فروش عمده کفش مردانه

فروش عمده کفش مردانه چرم

انواع مدل های کفش مردانه در مرکز کفش مهرگام به صورت عمده به فروش می رسد.
از جمله مدل های تولید شده در مرکز کفش مهرگام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کفش مردانه مجلسی
  2. کفش مردانه طبی
  3. کفش کارمندی که کفش پرسنلی یا کفش رسمی نیز خوانده می شود.
  4. کفش اسپرت
  5. کفش ایمنی

فروش عمده کفش مردانه با مدل های بالا با جنس چرم و غیر چرمی انجام می شود که قیمت متفاوتی دارد.

انواع کفش مردانه چرم

کفش های چرم در جنس های زیر تولید می شود:

  • گکفش چرم فلوتر
  • کفش چرم ساده
  • کفش چرم پولیشی
  • کفش چرم سوزنی
  • کفش چرم نابوک

بر اساس نظر مشتریان امکان تولید هر یک از مدل ها با جنس های بالا ممکن می باشد.

منبع : تواکسیم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam4@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com
.

مطلب پیشنهادی

کفش مردانه کالج

خرید مدل کفش مردانه تابستانی عمده

پخش کفش مردانه تابستانی و انواع کفش مردانه دیگر در کلکسیون جدیدترین کفش مردانه کفش …