مهرگام
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کفش مردانه / کفش مردانه دامادی مدل شیک تولید تبریز

کفش مردانه دامادی مدل شیک تولید تبریز

کفش مردانه دامادی در انواع مدل شیک و به روز تولید شده از بهترین چرم تبریز در مرکر کفش مهرگام با قیمت ارزان عرضه می شود.

انواع کفش مردانه دامادی در طرح هایی کاملا شیک و جنس هایی براق توسط شرکت مهرگام تولید و از طریق درگاه های اینترنتی به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

کفش مردانه دامادی یا همان کفش های شیک مجلسی دارای قیمت هایی گزاف به سبب همین نام دامادی بوده حال آن که می توان انواع آن را با بهایی پایین تر از فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

مهرگام که یکی از فروشگاههای آنلاین در خصوص فروش انواع کفش به صورت عمده بوده این مشکل مشتریان خود را رفع کرده و انواع کفش دامادی را در قیمت هایی مناسب به فروش مستریان خود می رساند.

 

قیمت کفش مردانه دامادی چرم

کفش مردانه دامادی اغلب در جنس های چرم تولید می شود که در انواع ورنی، نابوک و یا ساده است.

بر اساس نوع چرم و دوخت کفش قیمت کفش ها متفاوت است. کفش چرم دست دوز که از بهترین نوع چرم دوخته می شود دارای کیفیت عالی و قیمت بالاتر می باشد.

کفش مردانه دست دوز که اغلب سفارشی تولید می شود کیفیت بسیار بالایی دارند و قابل رقابت با انواع کفش خارجی است.

 

کفش مردانه دامادی

 

 

کفش مردانه دامادی

 

خرید کفش مردانه دامادی

در کنار کفش مردانه دامادی چرم مرکز کفش مهرگام اقدام به تولید کفش های غیر چرمی دامادی نیز کرده است که قیمت پایینی دارند و برای سفارش دهندگان قابل عرضه می باشد.

برای خرید عمده کافیست با شماره های زیر ارتباط گرفته و سفارش دهید و یا به کانال تلگرام مجموعه مراجعه کنید.

تمامی مدل ها همراه با لیست قیمت در داخل کانال موجود بوده و شما قادر خواهید بود با دید بازتر سفارش خود را انجام دهید و خرید خوب و راضی کننده ای داشته باشید.

 

فروش کفش دامادی شیک تبریز

فروش کفش دامادی شیک تبریز از شرکت تولیدی و پخش عمده مهرگام به آسانی امکان پذیر است .

اولویت اول آقایان ایرانی هنگام خرید کفش دامادی، ظاهر شکیل و راحتی کفش می باشد.

خرید انبوه و اینترنتی از سایت ما این امکان را به خریداران میدهد که قبل از خرید،داخل کانال تلگرام مدل و رنگ بندی مورد نظرشان را انتخاب کرده سپس طبق روال شرکت مهرگام تبریز خرید خودشان را به راحتی  آب خوردن نهایی نمایند.

قیمت، نحوه و هزینه ارسال تمامی کفش ها داخل سایت و کانال تلگرام شرکت اعلام گردیده با ما در تماس باشید .

پیشاپیش از خرید شما سپاسگذاریم .

تولید کفش اداری مردانه به صورت سایزبندی و سری کامل توسط مرکز کفش مهرگام انجام می شود. حتما اطلاع دارید که تولیدی ها محصولات خود را اغلب به صورت عمده در اختیار بنکداران و فروشگاه ها قرار می دهند. در حال حاضر نیز با وارد شدن اینترنت به دنیای کسب و تجارت اکثر محصولات به صورت غیر حضوری به آدرس مقصد ارسال می شود. یکی از محصولاتی که در مرکز کفش مهرگام انجام می شود تولید کفش اداری مردانه می باشد. این کفش ها توسط ادارات و یا کارخانه ها سفارش داده شده و اغلب به صورت سایزبندی است. نحوه خرید عمده کفش اداری مردانه همانطور که قبلا" نیز اشاره شد محصولات یک تولیدی یا کارخانه اغلب به صورت سری در سایز بندی مشخص بسته بندی می شود که اغلب مدل های کفش مردانه به صورت 10 جفتی هستند. چنانچه محصولات برای فروشگاه یا بنکداری ارسال شود از روش بالا استفاده می گردد. از آنجایی که کفش های اداری اغلب توسط ادارات و ارگانهای مختلف جهت استفاده سفارش داده می شود خرید به صورت سری معنایی ندارد. برای خرید عمده کفش اداری تنها کافیست مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سایزبندی مدنظر خود را نیز ارسال نمایید. <div class="box "info" "" "aligncenter"" style="width:"""><div class="box-inner-block"><i class="fa tie-shortcode-boxicon"></i>
			کفش مهرگام تولیدات خود را به دو صورت عمده سری و سایزبندی بدون هزینه اضافی عرضه می نماید.
			</div></div> تولید کفش اداری مردانه چرم در مرکز مهرگام تولید کفش اداری مردانه چرم در مرکز مهرگام در انواع مدل و رنگها انجام می شود. از جمله رنگهایی که در تمامی مدل ها موجود است شامل سه رنگ زیر می باشد. کفش چرم مشکی کفش چرم قهوه ای سوخته کفش چرم عسلی البته رنگ سورمه ای نیز در برخی از مدل ها موجود است اما اغلب برای کفش اداری یا رسمی که پرسنلی هم گفته می شود رنگ مشکی انتخاب می شود. کفش های اداری در دو مدل ساده زیر تولید می شود. کفش اداری بند دار کفش اداری بی بند   چنانچه برای جلسات رسمی قراره پوشیده شود بهتر است از کفش رسمی بند دار استفاده شود. ولی در صورت استفاده مداوم در محل کار نوع بی بند و راحتی اولویت دارد. تولیدی کفش مهرگام جهت تولید کفش اداری مردانه بر اساس سایزبندی موردنظر هیچ گونه هزینه اضافی دریافت نکرده و به قیمت عمده و مناسب سفارشات را در وقت تعیین شده تحویل می دهد.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam4@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com
.

مطلب پیشنهادی

کفش چرم مردانه تبریز

کفش چرم مردانه تبریز با قیمت مناسب

کفش چرم مردانه تبریز با توجه به جذابیت ها و طرافداران همیشگی اش بسیار محبوب …