مهرگام
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کفش مردانه مجلسی / تولیدی انواع مدل کفش مردانه مجلسی

تولیدی انواع مدل کفش مردانه مجلسی

انواع مدل کفش مردانه مجلسی ورنی در تولیدی های تبریز آغاز شده و حتی در فصل تابستان که بیشتر مخصوص کفشهای تابستانی است، میزان خرید و فروش آنها کاهش نمی یابد.
تبریز مشهور است به بازار کفشش؛ بالاخص کفش های مردانه چرمی که بسیار پرطرفدار هستند و در واقع شیک بودن مردان را به حد اعلای خود می رسانند. در کنار تنوع مدلها و رنگبندی ها، نرخ مناسب کفشها و همچنین کیفیت عالی که توسط تولیدکنندگان عرضه می شود، سبب شده تا این شهر را بعنوان بهترین تولیدکننده کفش ورنی در ایران بشناسند و اکثر خریداران داخلی و حتی خارجی را به سمت آن سوق دهند.
این نوع کفش ها اکثرا در فصول پاییز و زمستان به کار می روند و یا اوقاتی که مراسماتی در راه است. بهرحال به کفشهای مجلسی معروف هستند و برای تفریح چندان کاربرد ندارند. لذا در اکثر مراسمات رسمی و جلسات و بطور کلی در کنار البسه شیک و رسمی استفاده می شوند. برای همین کاربرد آنها باز هم به نیمه دوم سال ختم نمی شود و حتی در فصل گرما نیز مصرف کنندگان به سمت خرید کفشهای ورنی می روند.
کفش مردانه مجلسی

تولید کفش ورنی مردانه در تبریز
مشهور شدن تبریز به این محصول، سبب شده تا سر تولیدکنندگان آنها همیشه مشغول بوده و دائما در حال طرح دادن و تولید کردن انواع کفش های مجلسی مردانه و چرمی باشند. استفاده از چرمهای مخصوص گاوی برای تولید کفش با رنگبندی و مدلهای متنوع، سبب شده تا بازار کفش تبریز بعنوان پخش کننده عمده چنین محصولاتی شناخته شود. از طرفی بنکداران زیادی هستند که مستقیما با تولیدکنندگان ارتباط دارند و خرید از این فروشندگان، منجر به این می شود که نرخهای عرضه شده واقعی تر باشد و بتوان محصول را ارزانتر از بازار تهیه کرد. بر این اساس، هم تولید رونق خواهد گرفت و هم فروشندگان اصلی تمییز داده خواهند شد که خریداران می توانند به آنها مراجعه نمایند.
منبع: کفش مهرگام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam4@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com
.

مطلب پیشنهادی

کفش مردانه مجلسی

کفش مردانه مجلسی شيك و جديد

کفش مردانه مجلسی با جذاب ترین و خاص ترین طراحی ها برای تمام سلایق افراد …